Diab-Pont Közösség

nálunk minden a cukorbetegekről szól

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Regisztráció

Legújabb kérdések szakértőinkhez

Tisztelt Haljnalka! Édesanyám kb. 20 éve cukorbeteg. Az utóbbi pár évben elég sok problémája lett. Volt lézeres szemműtéte, zsibbad a lába, gerincsérve van,magas a vérnyomása, néha vizesedik, a cukorja sokszor leszalad... 57 éves, 164 cm magas és kb. 100 kg. Úgy gondolom, ha sikerülne fogynia, sokat segítene, de ezek mellett a betegségek mellett félek, hogy egyedül képtelen lesz, mert a diétától is fél, hogy leszalad a vércukorszint. Ezért gondoltam, hogy dietetikus segítségét kérem, mit lehet ilyenkor csinálni. Napi 4-szer ad magának inzulint. Várom szives segítségét. Előre is köszönöm Kerékgyártó Lívia

Szakértőnk válasza

Kedves Lívia!A pontos tanácsadáshoz az Ön által leírt információk nem elegendőek. Milyen inzulint ad magának? A diabetológus hány gramm szénhidrátra állította be?Természetesen ezek mellett a tünetek, betegségek mellett is remekül le lehet fogyni, de kérem pótolja a hiányzó adatokat és örömmel segítek! (Nem mindegy, milyen inzulint ad, ugyanis van amelyikhez 3szor szabad étkezni, van amelyikhez 5-6szor.) Üdv:Takács Hajnalka